Servicii dorite pentru a fi incluse in oferta:
1. Property Management
- Asigurarea serviciului customer care pentru proprietarii apartamentelor si reprezentantii asociatiei;
- Realizarea interfetei intre asociatie, autoritati si furnizori, indeplinind formalitatile necesare novatiei contractelor de furnizare a serviciilor de utilitati din cadrul complexului (daca este cazul) sau la cererea membrilor CEX sau presedintelui asociatiei
- Mangementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii in favoarea beneficiarului;
- Asigurarea asistentei in definirea bugetului anual de venituri si cheltuieli; urmarirea acestuia;
- Verificarea ofertelor si facturilor de la furnizorii de servicii si utilitati;
- Aducerea la cunostinta locatarilor a prevederilor regulamentului de ordine interioara din cadrul complexului;
- Intocmirea cartii de imobil a complexului;
- Elaborarea planului de mentenata a complexului, urmarirea executiei si updatarea lui in functie de necesitati;
- Trimiterea lunara a raportului de activitate catre CEX si locatari (pe email cu principalele activitati realizate);
- Verificarea si raspunderea la corespondenta in maxim 3 zile lucratoare de la primirea ei (sau 24 de ore pentru aspectele urgente).
- In situatii de urgenta interventia spre rezolvare a problemei in maxim 3-4 ore;
- Eliberarea/ sau demersul pentru eliberarea actelor legate de venituri sau alte situatii financiare cerute de CEX. El/ea va fi responsabil/a cu trimiterea acestora catre CEX;
- Informarea programului personalui activ precum si a vacantelor si a programului de sarbatori, precum si a lipsei personalului din complex, de fiecare cazul, in timp util.
2. Contabilitate
- Intocmirea si actualizarea registrelor de casa, jurnal si banca conform legii nr 192/2018 referitoare la Reglementarile contabile privind organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla de catre persoanele juridice fara scop patrimonial;
- Plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii;
- Realizarea si actualizarea registrelor de evidenta fond rulment si fond reparatii în conformitate cu prevederile legii;
- Intocmirea situatiei de activ si pasiv;
- Notificarea debitorilor si calcularea penalitatilor aferente;
- Monitorizarea si actualizarea modificarilor din cadrul legislatiei ce priveste activitatea asociatiilor de proprietari;
- Afisarea listei de intretienere la avizier si transmiterea cotelor de plata prin intermediul emailului catre fiecare proprietar.
- Elaborarea/eliberarea documentelor cerute de CEX legate de activitatea curenta precum si a documentelor legate de personalul angajat in cadrul asociatiei.
- Managementul logistic a Adunarii Generale;
- Incasare cash cu o frecventa agreata de comun acord
- Un Property Manager disponibil telefonic pe timpul programului de lucru zilnic 9-17 de luni-vineri si vizite periodice in complex;
3. Facility Management
- Planificarea si monitorizarea categoriilor de servicii tehnice de mentenanta predictiva, preventiva si corectiva pentru instalatiile si sistemele complexului;
- Indentificare si etichetarea echipamentelor;
- Prezentarea a cel putin doua oferte de pret pentru echipamentele/piesele necesare;
- Supervizarea si controlul lucrarilor efectuate de catre furnizori;
- Intocmirea de raporte trimestriale de analiza si activitate;
- Inlocuirea consumabilelor;
- Realizarea reparatiilor minore din cadrul complexului in vedere bunei functionari;
- Inspectii recurente ale echipamentelor;
- Stabilirea si gestionarea unui stoc de consumabile aprobat de catre asociatie;
- Citirea lunara a contoarelor si inregistrerea consumului in registrul imobilului;
- Monitorizarea functionarii instalatiilor tehnice comune ale Ansamblului;
- Asistenta completa pentru buna functionare a instalatiilor tehnice comune din Ansamblu;
- Urmarirea planului de mentenanta;